ПРАВИЛА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОМОЦИОНАЛНА КАМПАНИЯ
“Влез във форма с FYRE и Happy Call”
1. ПЕРИОД НА КАМПАНИЯ
09:00ч. на 27.11.2023 г. – 23:59 ч. на 29.12.2023 г.
2. ОРГАНИЗАТОР НА КАМПАНИЯТА
"Виваком България" EАД, наричана по-долу Vivacom или Организатор.
3. УЧАСТНИЦИ В ПРОМОЦИОНАЛНА КАМПАНИЯ
В кампанията могат да вземат участие всички физически лица – абонати на Vivacom – страна по договор за предоставяне на мобилни услуги, както и потребители на предплатени мобилни услуги на Vivacom, които имат активен абонамент към Happy Call и са закупили поне една нова мелодия за услугата
4. ТЕРИТОРИЯ НА ПРОМОЦИОНАЛНА КАМПАНИЯ
Територията на Република България.
5. УЧАСТИЕ В КАМПАНИЯТА
Всички абонати на Vivacom, които имат активна Happy Call услуга и са закупили поне една нова мелодия за услугата на стандартна цена от 1.99лв. с ДДС в периода на кампанията, могат да участват в кампанията. Абонати на Vivacom, които нямат активна Happy Call услуга, могат да я активират с цена от 0.60лв. с ДДС, след което да закупят поне една мелодия.
Всеки абонат може да участва в тегленето само и единствено, ако е поръчал поне една нова мелодия през периода на кампанията и отговаря на останалите условия за участие. Важи само за ново абониране, а не за подновяване на абонамент към вече активна мелодия. Всеки абонат може да спечели само една награда в рамките на кампанията.
За да е валидно участието в кампанията, абонатите, след закупуването на мелодията, трябва да потвърдят участието си и да се съгласят за обработване на личните им данни на
http://happycall.bg/Main/Agree
В случай, че абонат желае да закупи мелодия от изброените, в периода на провеждане на играта, но не желае да участва в инициативата, следва да заяви изрично отказа си, като изпрати имейл на адрес
happycall@vivacom.bg или като не се съгласи с използване на личните му данни.
6. Награди
Наградата се състои от 2 части:
- една персонална тренировка с продължителност от около 60 мин. с Огнян Павлов (FYRE) в конкретен фитнес на територията на гр. София, Печелившият може да се възползва от наградата си в периода от 03.01.2024 до 31.03.2024г. Датата, часът и локацията ще бъдат допълнително уточнени.
- ваучер на стойност 100 лв. за закупуване на допълнителни услуги като тренировки, групови занимания, СПА зона от определен фитнес обект в гр.София. Ваучерът не може да бъде използван за закупуване на продукти и облекла. Печелившият ще може да се възползва от своя ваучер в периода от 03.01.2024 г. до 31.03.2024 г. като фитнес обектът ще бъде потвърден при спечелване на наградата.
Наградата ще се изтегли на лотариен принцип. Ще бъде изтеглен един печеливш и 2 негови резерви. Визуализациите на наградите са с илюстративна цел.
7. Теглене и уведомяване на печелившите
Печелившите ще бъдат изтеглени на 03.01.2024. Механизъм на определяне на печелившите:
- Чрез софтуер се избират 1 печеливш и 2 негови резерви на случаен принцип;
- Печелившите участници ще бъдат уведомени с до 3 обаждания на използвания от тях мобилен номер за участие в играта в периода на кампанията;
- Ако печеливш участник не отговори на обажданията, то се преминава към резервите и се продължава така до последната резерва.
8. Получаване на наградите
Печелившите участници получават наградите си само, ако към момента на уведомяването им те нямат изискуеми задължения към Vivacom по отношение на предоставяната мобилна услуга.
Ако номера на печелившия не е активен по време на уведомяването на клиента той губи правото си на получаване на наградата.
Наградите се изпращат с куриер на посочения от получателя адрес или в офис на куриера. Получател на наградата може да е само титуляря по договора с Организатора. Получателят следва да се идентифицира с лична карта.
Наградите не могат да бъдат заменени с паричния им еквивалент.
9. Лични данни
Vivacom е администратор на лични данни по смисъла на Регламент (ЕС) 2016/679 и Закона за защита на личните данни.
Vivacom събира и обработва личните данни на спечелилите в играта като спазва българското и европейско законодателство.
Vivacom гарантира в максимална степен защитата на личните данни на всеки участник, обработвани при и по повод провеждането на съответната активност.
Подробна информация за целите и правното основание за обработването на личните данни; категориите получатели на лични данни; срока, за който ще се съхраняват личните данни; правата на субектите на данни във връзка с обработването на неговите лични данни от страна на Vivacom, както и информация за начина, по който те могат да бъдат упражнени; данни за контакт с длъжностното лице по защита на данните и всяка друга информация, която Регламент (ЕС) 2016/679 изисква да бъде предоставена на абонатите, се съдържа в Политиката за поверителност и защита на личните данни, обработвани в Vivacom при и по повод предоставянето на електронни съобщителни услуги, която е публикувана на интернет страницата на Vivacom –
www.Vivacom.bg и Политиката за поверителност и защита на личните данни на уеб портала Happycall.bg.
10. Общи положения
Активирането на промоционална Happy Call мелодията става след като клиентът изпрати кода или ключовата дума на избраната от него мелодия на кратък номер
1520.
Активирането на мелодия може да бъде направено и от уеб сайта на услугата Happy Call -
http://happycall.bg
Активирането на мелодия може да бъде направено и от мобилното приложение Happy Call, налично в Google Play Store & Apple App Store.
Активирането на мелодия може да бъде направено и през IVR чрез обаждане на кратък номер 1520.
VIVACOM ГР. СОФИЯ, БУЛ. ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ 115И. ТЕЛЕФОН: 02/ 949 46 00; 02/ 949 47 00 VIVACOM.BG
Правилата на промоционалната кампания са публикувани на интернет страницата на Vivacom – www.Vivacom.bg, както и на страницата на услугата – www.happycall.bg
Организаторът има право да променя по всяко време настоящите правила, като промените влизат в сила от публикуването им на интернет страницата на Vivacom –
www.Vivacom.bg, както и на страницата на услугата –
www.happycall.bg.