Happy Call
Описание за ползване и активация на услугата „Happy Call”
1. Описание на услугата
С активирането на тази услуга, популярен музикален хит или звуков ефект ще замeстят стандартния тон свободно при набиране.
Услугата е достъпна както за частни, така и за бизнес абонати на мобилната мрежа на Виваком България, на абонаментен план и предплатени карти, без значение от мобилния апарат на клиента.
Организирана е от "Виваком България" ЕАД с техническата подкрепа на “Линк Мобилити България” ЕАД.
2. Потребители в услуга Happy Call
Потребители в Happy Call могат да бъдат:
Всички абонати по договор и потребители на предплатени услуги на мобилната услуга на Виваком България, станали абонати/потребители преди началната дата на услугата и са се регистрирали чрез изпращане на кратко текстово съобщение (SMS) с кодова дума до кратък номер 1520, код на мелодия до 1520, STK кампания с натискане на интерактивен бутон, обаждане на 1520, избиране на мелодия от мобилна страница www.happycall.bg или от мобилното приложение Happy Call, www.vivacom.bg. SMS и обаждане към номер 1520 е безплатно.
3. Територия
Територията на Република България.
4. Абонамент и активиране на услугата „Happy Call”
4.1. Абонаментът за услугата се осъществява чрез изпращане на ключова дума: START до номер 1520.
След абонамент може да се заложи допълнително мелодия/мелодии към профила на клиента.
Абонаментът за услугата Happy Call е месечен. Той ще бъде начисляван директно в месечната сметка на клиентите за другите мобилни услуги.
Възможен е абонамент и закупуване на мелодия на веднъж (например кодът на мелодията 1126000362 до безплатен номер 1520.)
4.2. Абонамент за услугата Happy Call може да се направи и чрез изпращане на код на мелодия на номер 1520. Кодовете на мелодиите са налични в уеб сайт happycall.bg, на сайт www.vivacom.bg, на Happy Call мобилно приложение или чрез обаждане към автоматичното гласово меню (IVR) на номер 1520 (безплатно обаждане).
Всеки абонат може да ползва всички или някои, избрани от него функционалности на услугата Happy Call.
4.3 Абонамент за услугата може да се направи, като се отговори на директна STK кампания със съобщения, организирана от Виваком България, заявявайки желанието си за активиране на абонамент, чрез натискане на интерактивен бутон ОК (възможни са и други потвърдителни думи, като allow, accept и др.), от един или два последователни STK интерактивни прозореца.
4.4. При успешно абониране потребителят ще получи SMS с потвърждение от номер 1520 или съобщение в мобилното приложение.
5. Закупуване на мелодия/албум:
5.1 Мелодия може да се закупи в мобилното приложение или сайт Happy call чрез натискане на бутон „Вземи“.
5.2 Албумите представляват готови плейлисти от 3 (три) песни, които ще се пускат автоматично и последователно, всеки път когато се получава обаждане.
5.3 SMS поръчка – при изпращане на SMS с текст кода на песента на безплатен номер 1520 (например 1110000712). Ако потребителят няма абонамент, то ще бъде абониран и за услугата Happy Call. Закупената мелодия ще бъде веднага слушана от всички, като ще бъде добавена в група Всички.
Възможно е и абониране за определена мелодия с кодова дума, като мелодията ще бъде добавена в профила и ще се слуша от всички.
5.3 STK поръчка - Може да се закупи мелодия, като директен отговор на STK кампания, организирана от Виваком България, заявявайки желанието си за закупуване на мелодия, чрез натискане на интерактивен бутон OK (възможни са и други потвърдителни думи, като allow, accept и др.), от един или два последователни STK прозореца. Закупената мелодия ще бъде веднага слушана от всички, като ще бъде добавена в група Всички.
5.4 IVR поръчка – поръчване на безплатен гласов номер 1520, следвайки инструкцията на IVR менюто.
5.5 Автоматично подновяване: мелодиите, закупени през SMS, мобилно приложение, мобилна страница са с автоматично подновяване и се подновяват на всеки 30 дни, докато не бъдат изрично прекратени от клиента. Клиент бива информиран с SMS от номер 1520 един ден предварително за предстоящо подновяване, както и в деня на подновяването.
6.Спиране на абонамент за мелодия:
6.1 SMS прекратяване на абонамент на мелодия:
Чрез SMS на номер 1520 с текст: NE и кода на мелодията (пример: NE 1126000362).
6.2 През мобилно приложение/ мобилен портал – в Моят Профил, избиране на мелодията, чрез избиране на бутон Спри.
7. Изпращане на подарък:
7.1 Подарък през SMS
Потребителят трябва да изпрати SMS с текст „Gift“ „код на мелодия“ и „номер на получател“ (например:Gift 1110000712 0878123456).
7.2 Подарък през мобилно приложение/ мобилен портал:
В Моя Профил – чрез въвеждане на номер при натискане на бутон – Подарък
7.3 Получателят може и да не абонат на Happy call и за да получи подаръка, трябва да се абонира първо за услугата.
7.4 Изпращачът заплаща за подарената мелодия или албум, според цената.
8. Покани приятел:
8.1. Може да бъдат поканени приятели: при изпратена покана на приятели да се присъединят към Happy Call и ако двамата приемат в срок от 2 дни, изпращачът на поканата ще получи един месец без месечна такса. Важно е и двата номера да приемат поканата, за да се получи безплатния месец. Поканата важи само за номера в мрежата на Виваком България.
8.2. Покана през SMS: Изпращачът трябва да напише кодова дума Join номер на един приятел номер на друг приятел (например Join 0878123456 0878234567)
8.3 Покана през мобилно приложение/ Мобилна страница:
В Моя профил, секция Покани Приятел, може да се попълнят номерата на приятелите.
9. Деактивиране на Happy Call услугата
Деактивиране на Happy Call услугата: При деактивиране на услугата всичките песни и настройки се изтриват.
9.1 Деактивация през SMS: За да се спре услугата, е нужно да се изпрати SMS с текст STOP (само с латински букви) на безплатен номер 1520.
9.2 Деактивация през IVR – Избиране на безплатен гласов номер 1520.
10. Други
Виваком България не носи отговорност за проблеми при ползването на услугата или отделни нейни функционалности, които се дължат на неподходящи крайни устройства или оборудване на абонатите, както и на несъвместимост между ползваните от тях системи и софтуерни приложения и услугата.
Услугата е динамична и в нея могат да бъдат правени промени и допълнения с цел подобряване на нейното съдържание и качество. Виваком България си запазва правото да поставя допълнителни условия при ползването на услугата или на отделните нейни модули и функционалности, като своевременно информира абонатите за това по подходящ начин.
Виваком България си запазва правото да променя настоящите Правила във всеки момент.